joi, 27 ianuarie 2011

Limbajul fetelor...

Da = Nu
Nu = Da
Poate = Nu
Imi pare rau.. = Iti va parea rau
Ne`ar trebui.. = Vreau
Fa cum vrei! = O sa platesti cu varf si indesat
Hotaraste tu ! = Hotararea cea mai buna ti`am spus`o deja
Trebuie sa vorbim.. = Iar trebuie sa te critic
Bineinteles, fa cum vrei = Nu vreau sub nici o forma sa faci asta
Nu sunt suparata = Bineinteles ca sunt suparata, boule!
Ai un aer atata de barbatesc = Ar fi cazul sa te barbieresti
Cum de te porti asa de frumos azi? = Asadar vrei sa facem sex azi..
As vrea perdele noi = As vrea perdele, covoare, tapete noi..
Ma iubesti? = Am trecut pe la magazinul de bijuterii azi.. sa`ti spun ce mi`a placut?
Cat de tare ma iubesti? = Am facut ceva ce sigur nu`ti place
Nu`i nimic = Tampituleee !

Barbat inteligent + femeie inteligenta=romanta
Barbat inteligent + proasta = afacere buna
Barbat sincer + femeie inteligenta = insuratoare
Barbat prost + femeie proasta  = insarcinare

Sase miracole la femei:
1. Pentru o femeie este tot timpul importanta securitatea "materiala"
2. Desi este important pentru a supravietui din punct de vedere material,ele tot timpu isi cumpara haine scumpe
3. Desi ele zic tot timpu ca nu au cu ce sa se imbrace, ele tot timpu se imbraca frumos
4. Desi tot timpu se imbraca frumos, haina pe care o pun pe ele este doar "carpa veche"
5. Desi ele zic ca e doar o "carpa veche" ele se asteapta de la tine sa le faci
complimente
6. Desi tu incerci sa le faci complimente View High Resolution.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu