sâmbătă, 29 ianuarie 2011

100 de lucruri despre mine...

1. Nume real Teodora
2. Mi se spune Teo de obicei
3. Imi place turcoazul si rozul( in special rozul- pinky :X)
4. Iubesc ploile.
5.Iubesc dansul.
6.Sunt vorbareata.
7. Chitara si muzica sunt viata mea.
8. Imi place parul lung si drept
9. Sunt incapatanata
10.Sunt temperamentala ambitioasa si incapatanata.
11. Vreau un catel.
12. Urasc manelele
13. De obicei si pe cei care le asculta
14.Nu sunt rasista!
15.Imi place sa desenez in creion
16. Ador CIOCOLATA :X :X
17.Nu as putea sa iert pe cineva care ma ia de proasta 
18.In rest, nu pot sa stau fara sa zambesc mai mult de 30 de minute
19. Ador fetele zambarete.
20. Daca as ramane pe o insula as lua: 1.Chitara, 2. Prieteni, 3.un home cinema=))
21. Sunt foarte geloasa
22.Ador semnul pacii.
23.Nu inteleg fizica.
24.Sunt sociabila.
25.Ma amuza prostia oamenilor
26.Am un motanel pe nume Peticel.
27.Urasc uniformele scolare.
28.Imi place sa vorbesc mult la telefon, in special seara.
29.Ador culorile
30.Ador marea.
31.Imi plac obiectele care sclipesc/lucesc
32. In special bratarile
33. Ma amuza gafele copiilor.
34.Imi place sa citesc o carte care ma atrage.
35.Cred intr-o lume imaginara cu inorogi, dragoni, magicieni si zane.
36.Imi place sa imi imaginez lucuri noi, si povesti care ar putea deveni realitate
37.Sunt egoista. Nu vreau un frate sau o sora cu care ar trebui sa impart totul.
38.Nu pot sa stau singura mult timp.
39.Ador stelele de pe cer
40.Nu pot sa refuz oameni cand ma roaga sa ii ajut cu ceva. Un defect de al meu
41.Imi place sa ma plimb, si sa vad lumea
42. Orasul meu preferat e Parisul
43.Imi plac prajiturile cu fructe
44.Iubesc libertatea..
44.Iubesc vara.
45.Sunt mofuroasa la mancare, chiar nu pot sa mananc orice
46.Iubesc ciresele( fructul meu preferat :X )
47.Le ador pe Miley Cyrus si pe Selena Gomez.
48.Nu ii suport pe Justin Bieber si pe Demi Lovita :)).
49.Animalele mele preferate sunt: caini, pisicile, caii, flamingo si bufnita
50.Iubesc filmele: Harry Potter, Avatar, Ramona and Beezus, Mean Girls si Hotel for dogs.
51.Ador animalele, de cand eram mica imi placea sa le ajut.
52.Materiile mele preferate sunt Biologia si Engleza.
53.Iubesc dulciurile.
54.Ador sa vad un camp plin cu maci
55.Sunt rac.
56.Am ochii caprui'.
57.Ador magia.
58.Sunt sensibila, poate prea sensibila, incep imediat sa plang cand ceva nu merge bine
59.Cand am nervi ori incep sa plang si nu zic nimic, ori incep sa tip.
60.Sunt copilaroasa, si imi place sa dramatizez lucrurile.
61.Iubesc serialele: Shake it UP, Desperate housewives si Wizards of Waverly Place.
62.De obicei gandesc cu inima si nu e mereu bine.Defapt..nu e niciodata bine, dar nu pot sa ma schimb.
63. Imi plac ochii albasatrii.
64.Urasc surprizele!

65.Nu fumez si nici nu vreau sa ma apuc.
67. Cartea mea preferata e " Fetita cele de-a sasea luni".
68.Imi place sa dorm inghesuita.
69.Iubesc cartofii prajiti si shaormwa.
70.Imi place sa starnut.
71.Nu imi place sa ma intrerupa cineva cand am de zis ceva important
72.Deseori ignor lumea.
73.Imi place sa vorbesc singura in oglinda.
74.Nu prea pot sa tin secrete, decat atunci cand simt ca chiar trebuie
75.Mi se intampla cateodata sa gandesc pentru alti, si nu e mereu bine.
76.Imi place sa imi transpun sentimentele prin cantece.
78.Orasul meupreferat e Parisul.
79.Ma plictisesc rar cu adevarat pentru ca mereu am la ce sa ma gandesc.
80.As vrea un caine.De preferat Labrador sau Golden Retrevier.
81.Nu reusesc niciodata sa pastrez ordine la mine in camera.
82.Tind sa observ lucruri pe care alti le cred neimportante sau le ignora.
83.Iubesc pisicile.
84.Ador ursuletii de jeleu :X :X :X.
85.Nu tin neaparat sa ma imbrac "la moda" imi place sa am un stil original
86.Actorii mei preferati sunt Zac Efron, Ashley Tisdale, Angelina Jolie si Jenifer Aniston.
87.Nu sunt o persoana prea credincioasa.Imi plac oameni care judeca o persoana dupa caracter, nu religie.
88.Nu imi place sa merg pe tocuri, dar imi place sa vad alte fete ca poarta.
89.Nu imi plac oameni bagaciosi.
90.Ma enerveaza oameni care nu inteleg ce vreau sa spun, cu toate ca sunt foarte explicita
91.Imi plac oameni punctuali.
92.Imi plac pistrui.Mi se par adorabili.
93.Am o colectie de papusi Barbie originale de cand eram mica.
94.As vrea sa am mai multe bratari impletite.
95.Nu am nici o alergie
96.Imi place pepenele rosu dar nu si cel galben.
97. Vreau sa devin medic veterinar.
98.Nu m-am vopsit niciodata si nici nu vreau
99.Ador comediile, filemele Fantasy,SF si animatie.
100.Visul meu e sa vad marea bariera de corali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu