sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Doar o iluzie...

Era seara.. ploua..si pe strada , eram  eu

Nu  aveam  nici o  directie . Eram complet  dezorientata

Ca atunci  cand esti  sub  apa .. Cand  creierul  iti este  inundat  de.. NIMIC !!!
Cand  pur si  simplu nu poti  sa gandesti .
Asa ma simteam  eu ..


In  starea mea de ebrietate .
In  starea mea de inocenta .
In starea mea de inconstienta .
In  starea mea de nimic .





Si....  STOP !   

M-am oprit ..M-am oprit in mijlocul drumului .
Am privit  in  jur  apoi... BUF !
Am  cazut  jos .. Am  cazut intr-o baltoaca ..

Pentru cateva minute..am  ramas acolo..privind in gol  .. Mi-am  dus  mana  la nas  si..
Rosu ! Sange !
Am  reusit sa ma ridic..
Incetase si ploaia ..
Dar  eu inca   eram complet  ametita.. si la fel de confuza .
Mi-am  continuat  drumul .
Pana am ajuns acasa ...
De aici nu  am  mai  stiut  absolut  nimic .  Doar  faptul  ca a doua zi .. M-am trezit  cu dureri de cap. ...
Si patul plin de sange ..
Rosu ! ..Doar  rosu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu