sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Iarna...

Oare toata  lumea se  gandeste  la ce ma  gandesc  si eu  acum ?
Oare   si  ei  au  aceeasi parere  pe  care  o  am  si  eu ?
Oare  sunt   toti  cu  ochii pe  geam  privind  cum  ninge  ca si mine ?
Oare  sunt si  ei  cu  gandul  undeva departe ca si mine ?


Cam la asta   ma  gandesc  eu acum ...
Stau  si ma  uit   fascinata  pe geam .. Totul  este  acoperit  de zapada , pur si  simplu .
Imi  era dor  de  o  asemenea  priveliste ...
Si  cum  nu  era  nici un  om  afara ... m'am  decis    sa  ies.. (singura bineinteles).
Intr'adevar , nu  era  nici  naiba  afara .
Am ajuns  in parc si , ..m-am trantit in  zapada.
Am  facut  un  ingeras  , destul  de reusit , dupa  care  m-am indreptat spre casa , deoarece incepusem  sa simt frigul in oase .
Am  ajuns   acasa  , dupa care  m-am  cocotat  din nou pe pervaz ,  si  am privit  cum  ninge.

Si ninge , si ninge , si ninge...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu