vineri, 4 februarie 2011

Parerea mea sincera si scurta despre majoritatea vedetelor...

Hey visatorilor! Ok asta e ca un joculet; o sa iau cateva dintre cele mai cunoscute vedete americane. Sa spunem 10,15,20 fiecare cum vrea, dar 20 este maximum!!!Fiecare isi alege propriile vedete, adica nu e nevoie ca blogg-erul caruia o sa-i pasez jocul sa-si spuna parerea despre aceleasi vedete, poate sa aleaga pe cine vrea!
1 Miley Cyrus: o ador :X

















2 Selena Gomez: o ador :X











3 Demi Lovato: nu pot sa o sufar :D

















4 Justin Bieber: il urasc X-( (CAP DE MOP :))) )

















5 Tylor Swift: mi-e indiferenta, talentata si draguta
















6 Fratii Jonas: imi sunt indiferenti, talentati

















7 Ashley Tisdale: actrita mea preferata, e super talentata

















8 Zac Efron: il ador :X, idolul meu masculin
















9 Britney Spears: talentata, pacat de trecutul ei













10 Michael Jackson: un om deosebit de talentat cu o inima de aur...

















11 Madonna: o baba stearsa care se crede inca "regina", dar a fost talentata la vremea ei

















12 Lady Gaga: are voce si talent si s-a lansat cu un look bizar si unic dar nu imi place ca a ajuns
" regina popului" doar pentru vestimentatia, aparitiiile si videoclipurele excentrice












13 Rihanna: talentata, am numai cuvinte de lauda, dar imi pare rau ca s-a prostit cand a aparut Lady Gaga si si-a schimbat look-ul radical pentru o perioada, devenind o usuratica( da doar pentru o perioada)












14 Katy Perry: o tipa super talentata

















15 Kesha: indiferenta

















16 Jenifer Aniston: o tipa de nota 10 la tot: talent, vestimentatie, comportament...TOT

















17 Angelina Jolie: o tipa OK, frumoasa, talentata si superba

















18 Shakira: o ador pe tipa asta, in 10-12 ani de zile de cand este pe piata muzicala, daca nu mai mult nu si-a schimbat look-ul cand a aparut Lady Gaga, devenind o usuratica, spre deosebire de celelalte mari cantarete...dar Shakira este superba, perfecta, o admir foarte mult. Este talentata, se misca super, este frumoasa, are o voce superba...Numai cuvinte de lauda la adresa ei

















19 Ashley Green: indiferenta, talentata












20 Echipa Twilight: avand in vedere ca nu prea suport cronicile Twilight, actorii mi se pare ca joaca infect, mai ales ca au devenit celebri si iubiti de cand cu filmele astea stupide dar in rest joaca infect. Eu sunt mai mult cu magicienii decat cu vampirii, sunt fana a filmelor si cartilor Harry Potter

Jocul ii este pasat lui Kidda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu