vineri, 18 februarie 2011

Ce iubesc cel mai mult ...

ANIMALELE...Le ador, pe toate. Adica cine ar putea sa nu iubeasca fiinte asa mici, scumpe, pufoase si dragalase? De cand eram mica mi-a placut sa le ajut si sa le protejez si din cate stiti guvernul asta vrea sa omoare toti cainii trimitand niste oameni fara inima, din tinichea care ii prind, ii baga cu brutalitate in masina si in cele din urma ii omoara peste cateva zile de chin in care zic ei "ca nu vine nimeni sa-i adopte"; eu incercam sa ajut cainii ca sa nu ii prinda si asta fac si in ziua de azi. Adica, stiu ca e gresit si ca ei nu au ce sa caute pe strada dar au o soarta si mai cruda la adapost, trec printr-o trauma cumplita si chiar daca protectia animalelor a vrut sa-i ajute si sa dea bani pentru a castra toti cainii din Romania dar statul nu a acceptat. De ce? Era si pentru binele nostru si pentru binele cainilor. Dar nu, ei nu se simt bine daca nu ii vad morti, ceea ce nu iteleg, cum exista oameni fara pic de suflet. Expresia "Ai suflet de caine" este total gresita pentru ca ei au sufletul mult mai bland si mai curat decat al oamenilor. Ma rog, momentan nu am ce face pentru ca sunt doar un copil de 13 ani...asa ca...dar am spus "momentan" pentru ca atunci cand voi creste mare voi incerca sa fac un adapost pentru toate animalele de pe strada unde vor avea conditii bune, apa, mancare si adapost si mai presus de toate: dragoste. Le voi vaccina si voi astepta pana cineva va veni sa le adopte. Mi-as dori ca viata lor sa fie mult mai usoara asa ca incerc sa ii ajut si acum, ducandu-i la veterinar cand au probleme, dandu-le de mancare si daca gasesc pui abandonati incerc sa ii cresc pentru ca sunt irezistibili; asa de mici si de dulci :X. Le ador si mi-ar placea sa pot face lucruri si mai mari pentru ele.

























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu